San Felix Ikastetxea

Lasagabaster 1 48530-Ortuella Tlfno: 946640230 Fax: 946641202 E:mail: sanfelixikastetxea@sanfelix.org

2009/12/09

Egun bat Haur Hezkuntzan…

Gelan sartu bezain laster, umeek mantala janzten dute eta korroan jesartzen diren bitartean sintonia entzuten dute eguneroko komunikaziorako giro estimulatzailea eta aproposa sortzeko (erlaxazioa, arnasketa eta kontzentrazioa, besteak beste, lantzen ditugu). Segidan, eta Glenn Doman metodologia erabiliz, zerrenda pasatzen dugu nor falta den jakiteko eta zer eguraldia egiten den begiratu ondoren, panelan jartzen dugu. Sentimenduen garrantzia sendotzeko “Nola sentitzen naiz” panela betetzen dugu. Eta gaiari lotutako dagoen horma- irudi lantzen dugu. Jarraian, asteko ipuina irakurtzen dugu eta olerkiak eta asmakizunak errepikatzen ditugu bai ahozkoa zein memoria garatzeko kapazitatea lantzeko.Txokoei dagokienez, metodologia honek gela talde txikietan antolatzeko aukera ematen digu. Talde bakoitzak jarduera ezberdinak egiten ditu. Jarduerak taldeko- lanak edo jolasak izan daitezke. Ekintzak bideratuta egon daitezke edo umeak autonomiaz ibil daitezke. Metodologia honi esker, elkarlanean aritzen ikasten dute, eta ezaguerak konpartitzeko aukera dute. Horretaz gain, txokoek ekimena eta ardura sustatzen dituzte. Gainera, planifikazio honek banakako atenzioa sendotzen du.
Amaitzeko, eta EA21 proiektuari dagokionez, esatea gela guztiek txoko berde bat dutela, non lantzen den ingurumenari dagokion guztia (urtaroak, landareak, kutsadura, argiaren aurrezpena,…). Hau guztia, birziklatzeko kutxekin batera doa.
Un día en Educación Infantil
Según llegan a clase se ponen la bata y mientras se sientan en el corro escuchan la sintonía correspondiente que ayuda a conseguir un ambiente estimulante y adecuado para la comunicación (relajación, relajación, respiración,…). A continuación, aplicamos la metodología de enseñanza- aprendizaje de Glenn Doman, pasamos lista para ver quién falta, y tras mirar el tiempo que hace lo ponemos en nuestro panel. Seguidamente, y para reforzar la importancia de nuestros sentimientos rellenamos el panel de “Cómo me siento” y trabajamos el mural relacionadao con el tema que estemos dando.A continuación, leemos el cuento que toque y repetimos la poesía y adivinanza que toca para reforzar la capacidad de desarrollo de la memoria. En cuanto a los Txokos, esta metodología nos permite organizar la clase en pequeños grupos. Cada grupo hace una actividad diferente. Pueden ser de trabajo o de juego. Según el tipo de actividad algunos txokos necesitan ser dirigidos por el maestro. En otros el alumnado puede funcionar con bastante autonomía. Organizados en grupos reducidos, los niños y niñas aprenden a trabajar en equipo, a colaborar y a compartir conocimientos. Los txokos también potencian su iniciativa y el sentido de la responsabilidad. Además, trabajar de este modo nos permite dedicar una atención más individualizada.Por último, y en lo que respecta al proyecto de agenda 21, decir que todas las clases tienen un “Txoko” verde, donde se trabaja todo lo relacionado con el medio ambiente (estaciones, plantas, contaminación, ahorro de luz,…) Todo esto va unido a las cajas para reciclar que tenemos en todas las clases. Argazki gehiago - Más fotografías

1 comentarios:

  • A las 9:44 a. m. , Anonymous Nieves Fernández ha dicho...

    Egunon guztioi:

    Itzelezko lan polita egin duzue familiei eguneroko lana eta beraien seme-alaben jardueren garapena ezagutarazteko-
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOso polita da, benetan!
    Irrifarra ezin izan dut aurpegitik kendu argazki guztiak ikusten nituela, eta harro irrakurri dut San Felixen egiten dena.
    Hau bai dela gure propaganda hoberena!, eta argi ikusi duzue, eta erabili duzue ere, gaur egun informazio baliabide honen potentzia.
    Guztion partez, eskerrik asko!
    Zuzendaria
    Nieves Fernández Vicente
    San Felix Ikastetxea

     

Publicar un comentario

<< Inicio