ADI, ADI!!

KIDENDA ETA ZABALKETA HASI DA!!! GAUR ERE EGONGO GARA IKASTETXEKO JANTOKIAN(16:30-17:30)!!! ANIMA ZAITEZ!!
BIHAR MERKATU TXIKI EGONGO DA!! ETORRI IKASTETXERA!!
¡¡¡KIDENDA Y ZABALKETA YA HA COMENZADO!!! ¡HOY TAMBIÉN ESTAREMOS EN EL COMEDOR DEL COLEGIO(16:30-17:30)!¡ANIMATE!
¡¡MAÑANA COMENZARÁ EL PERKATU TXIKI!! ¡TE ESPERAMOS!



1 Comentarios:
A la/s 11:07 p. m.,
Juan Luis dijo...
Gaur ikusi dut daukazuen antolakuntza eta Zoriontzeko modukoa da. Jarraitu horrela!!!
Publicar un comentario
<< Página Principal